moilenfant

duminică, noiembrie 26, 2006

bravo lor! rusine noua!

da, recunosc! ma uit la mega star! deja simt cum mustacesti in fata calculatorului, dar spre apararea mea lasa-ma sa-ti explic: imi place sa vad cum este vazuta si apreciata fiecare prestatie a celor de pe scena. poti invata cate ceva din ceea ce spune "juriul" si unde mai pui ca fara colflictele dintre "maestrul iantzu", "encefal" si "demonicul despot" ar lipsi show-ul din mega-star! imi place la nebunie cum se inteapa! sigur ca subiectivitatea cu care dau note ma cam enerveaza uneori, dar imi dau seama de niste lucruri pe care nu ai cum sa le afli decat daca esti in show-bizz... ma rog, nu mai intru in detalii.

zapand canalele ajung pe tvr 1, si imi aduc aminte, ca vineri cand am fost la facultate se filma pentru emisiunea de azi. am ramas consternata cand am vazut cu cata maturitate, naturalete si cunstinte comentau copiii aia staturile ce urmeaza sa apara la eurovision junior, sau cum s-o chema. si mai impresionata am fost cand am vazut cum se canta! nu am ce sa le zic! daca la noi se baga bani grei in copii pe la cursuri de canto, tinuta, miscare scenica, dans, balet, si unii dintre acestia pana la urma dau rasol rau de tot pe la concursuri facand de ras profesori si parinti, sunt altii nascuti pentru asa ceva.

nu vreau sa jicnesc pe nimeni , dar daca nu ai talent, te chinui! muncesti mult si tot nu-ti iese! o spun din experienta! belgia si federatia rusa au niste reprezentanti cum de mult nu s-a mai vazut!(doua surori pe nume telmachevy care au cantat impecabil un spring jazz, si un pusti mic si blod cu o voce grava de bariton a carui melodie o vreau si eu, dar nu o gasesc) nu stiu la noi cine a fost selectat.(poate cleopatra stratan, cine stie?), dar copiii aia m-au facut sa zic: "fuck, mega-star! promovam talente ca blondy, iar??!?!?!!??! fuck them! uitati-va la copii astia ca ne dau lectii la astia cu ani de conservator si concerte si studii si diplome si profesori celebri. ha! ne-au dat cu tifla!"