moilenfant

duminică, noiembrie 26, 2006

ask the dust!

nu am gasit un personaj pana acum fata de care sa ma simt mai apropiata!in niciun roman, in niciun film.. serial.. piesa de teatru.. etc! m-am vazut cu totul in acel "Self-distruct", in acea ambitie si insistenta dintr-o relatie pentru ca apoi sa las totul in voia destinului. pe tot parcursul filmului am cuplat fazele dintre cei doi cu o imagine de final de episod din "sex and the city" cand ea cunoste la psiholog un tip (jon bon jovi) cu care isi petrece o noapte, dimineata el ii spune ca nu poate sa ramane cu femeile cu care petrece un "one night stand",apoi vine si problema ei: "i pick the wrong men!" nu stiu cum se numeste in film, dar inca o data salma mi-a demostrat ca si-a ales bine meseria! ati vazut "frida"? unul din preferatele mele, si cel mai bun al ei din cate stiu!

3 Comments:

At luni, noiembrie 27, 2006 2:35:00 p.m., Blogger vio said...

e episodul asta http://imdb.com/title/tt0698637/ din SATC.
Frida e si el un film foarte fain.
Asadar doamna poate si altceva decit filme cu Banderas:)

 
At luni, noiembrie 27, 2006 2:36:00 p.m., Blogger diana said...

clar!

 
At luni, noiembrie 27, 2006 4:21:00 p.m., Blogger Ţugurlan said...

da' cea mai faină e Salma. goală. în filmul ăsta.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home