moilenfant

vineri, noiembrie 24, 2006

instinct



nu traiesti cu adevarat decat prima data! prima iubire, prima zi de scoala, primul somn, primul vis, primele stele, primele poezii, primii oameni, prima data! in copilarie simturile se ascut si vezi prin toate straveziu, simti!!! simtiii!

aerul rece al diminetii unei zile de scoala, plastilina moale de la gradinita, trandafirii parfumati din fata blocului, praful din parcare intr-o dupaamiaza de vara, apusurile printre blocurile de beton, mingea mea rosie, papusile mele prafuite din balcon, desenele animate de la televizor dimineata, mirosul de mancare proaspat facuta, clopotelul de la scoala cand suna de intrare, primul telefon, primul fior, nu poti sa respiri, porti cu tine un zambet tamp, toamna friguroasa si umeda si trista, groaznic de trista, trista ca un cor antic inaintea unei tragedii grecesti, trista ca o piesa de shakespeare, emotiile plecarii in tabara, cand crezi ca iubesti, cand crezi ca zbori, intoarcerile acasa, telefoane ocupate, si iar clopotelul de la scoala sunand de intrare... nu traiesti cu adevarat decat prima data!

ce urmeaza apoi e doar o comparatie! multumesc lui dumnezeu ca mai ramance ceva de experimentat si in restul vietii.. dar ca atunci, ca in copilarie si adolescenta, ca atunci cand lumea ti se pare atat de mare si ca totusi nu exista nimic dincolo de intimitatea camerei tale.. ca atunci cand vezi totul ca printr-o lupa .. nu vei mai trai niciodata!
imi tot rasuna de luni de zile niste ganduri pe care le-am citit intr-o nu-stiu-ce carte.. si tot ma chinui sa-mi aduc aminte... "tot ce-a urmat apoi a fost viata!"

4 Comments:

At sâmbătă, noiembrie 25, 2006 2:29:00 p.m., Blogger Roxana said...

totul se intampla pt prima data, de fiecare data cand te trezesti o faci pt prima oara, de fiecare data cand iubesti e pt intaia data, pt ca desi totul pare la fel...si subliniez pare...lucrurile sunt de fiecare data diferite, ai incredere in viata, ea e mereu alta, iar noi suntem oglinda ei vie...curaj!

 
At sâmbătă, noiembrie 25, 2006 5:14:00 p.m., Anonymous Anonim said...

Great! Foarte interesante mesajele tale. Am ajuns intamplator pe aici si mi-a placut ce am citit. Mi se pare ciudat ca ai asa putini vizitatori, dar asta e. Probabil e mult mai interesanta individa aia enervanta cu "de ce uram barbatii" sau asa ceva.

Si eu imi aduc aminte surprinzator de aproape aceleasi chestii: plastilina de la gradinita, trandafirii din gradina bunicilor si altele. Ah si acuarelele de la desen :).

 
At sâmbătă, noiembrie 25, 2006 9:38:00 p.m., Blogger diana said...

bine ai venit, lol lolovici, daca asta e numele tau adevarat!! =))

 
At duminică, noiembrie 26, 2006 1:01:00 a.m., Blogger diana said...

stii, am putini cititori, dar toti sunt oameni cu adevarat deosebiti. la ce bun cantitate fara calitate? multam de gand frumos!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home