moilenfant

miercuri, noiembrie 22, 2006

din nou discutii gen ionesco in peisaj. asta e doar un fragment din cate pot sa-mi amintesc. discutia a fost mult mai lunga si se desfasura intr-un ritm ardelenesc, molcom si bland, de sictir pronuntat si dezgust fata de meseria practicata si de un calm enervant. ca mai toate discutiile cu asistentele prin spitale:
eu: si analizele cum au iesit?
dna asistenta: aaa, bune.. bune..(intimp ce-siuda florile de pe pervaz si era cu spatele la mine).
eu: mai am de facut ceva? analize, tratament?
ea: aa, nu... gata.. ai scapat!(tot cu spatele).
eu: deci pot sa plec acasa?
ea: pai, de ce sa pleci acasa?(se intoarce si se uita la mine pe sub ochelari).
eu: pai, nu ati zis ca nu mai am nimic de facut?
ea: da.. dar externarile se fac numai dimineata.(se intoarce iar cu spatele).
eu: maine dimineata, deci?
ea: nu stim daca va fi maine externarea, mai vedem.
eu: ... si eu ce fac.
ea: vorbeste cu doamna doctor.
eu:bine, unde este?
ea: pai,,nu e.. maine vine.
eu: si acum eu ce fac?
ea: nu stiu, stia sa vina doamna doctor.(pe un ton mai apasat).
eu: ....pai, vine azi?
ea: aaa, nuu!! vine maine!(foarte calm)
eu: ................................................(si punct!! imi zvacneau 5 vene).

1 Comments:

At miercuri, noiembrie 22, 2006 6:14:00 p.m., Blogger anatropos said...

stai linistita... a fost chiar bine, dupa cate vad.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home