moilenfant

luni, noiembrie 20, 2006

twisted world!


in ce lume traim!!?!?!?! mama are blog!! mama imi lasa comentarii pe blog, se duce obosita la servici pt ca a stat prea mult pe net cu o seara inainte , imi trimite muzica si poze pe ceea ce ea numeste "mes" si fura filme de pe retea!!! mai rau e ca a invatat sa dea "buzz-uri" si crede ca asta e o noua forma de salut! ba chiar e si nemultumita de trafic "ce e prea slow!!!"
whf??? imi doresc si eu la varsta ei sa fiu la fel de receptiva la nou! spre deosebire de tata care de cate ori nu reusea sa faca ceva pe telefon sau chiar pe cd-player il declara "tampit" si isi lua altul! (odata m-a sunat nervos ca "nu merge combina asta proasta pe care am dat o caruta de bani! am ascultat cd-ul la ea si apoi am vrut sa ascult si parte B asa ca l-am intors pe partea cealalta si s-a inchis combina!") congrats, mamma! si la mai multe posturi! dar ai grija ca daca mai stai mult pe net, cand vin acasa iti iau cablu de alimentare de la comp! si sa nu imprumuti altul de la colegi ca nu te mai las nici la teve!