moilenfant

miercuri, noiembrie 15, 2006

de ziua mea!!









i saved the day!!!















m-am simtit atat de bine!!!














eu mancam!














altii la...poze...













altii se uitau la "jay leno"...














in timp ce unii sporovaiau...















o prietena s-a inecat si am ajutat-o cu manevra "haimlich"...















am facut poze!

















am ras toata noaptea!!!
















dar am inceput sa ma simt mai bine!!!

















...si eu tot fara chef eram!!

















au inceput sa apara prietenii...





















imi era un somn....


















m-am apucat de facut curat!


















acasa ma astepta un dezastru de speriat!!

















asa ca am zburat cu "prima matura dus" catre casa!



















ma aflam in dificultate.. mai era putin si trebuia sa soseasca musafirii!

















mi-am facut si manichiura.



















si am mers la coafor!

















..m-am intalnit cu o prietena..
















desi aveam mult de lucru...

















m-am hotarat sa sfidez viata!

















computerul nu a mers!!! ce frustrant!!













traficul a fost o nebunie!


















aveam multa treaba si trebuia sa plec.. dar nu stiam cu ce sa ma imbrac!!!!!! am intrat in panica!!















mi-am dat seama ca e ziua mea asa ca am inceput sa sar in sus de bucurie!













m-am trezit intr-o dimineata si am facut repede un dus!

2 Comments:

At miercuri, noiembrie 15, 2006 8:31:00 p.m., Blogger diana said...

a se citi de jos in sus!

 
At vineri, noiembrie 17, 2006 8:04:00 a.m., Blogger Roxana said...

fu ziua gogului?:D

 

Trimiteți un comentariu

<< Home