moilenfant

vineri, noiembrie 10, 2006

new post!!!

si ultimul!! ideea de a ma descoperi aici, in vazul tutror a fost o tampenie. nu stiu ce a fost in capul meu. asa cum nu stiu de ce am postat poze cu prietenii mei. daca erau doar cu mine nu ma interesa si nu ma deranja sa mi se lase comentarii referitor la mine.. de mineee~!!! dar trebuie sa-mi asum greseala fata de postarea acestor poze!!! oricum, imi pare rau, andreutza!!! imi pare tare rau ca niste idioti au intrat pe blogul asta si se comporta asa... cadn am descoperit un blog nou am incercat sa dau de inteles persoanei care il scrie ca il citesc si sa las comentarii permisive.. dar e clar ca nu toti procedeaza asa.. moilenfant nu este un personaj fictiv!!! el are o identitate, un corespondent in viata cotidiana.. ceea ce scriu aici nu sunt lucruri inventate sau gandite indelung, ci sunt experiente, lucruri traite.. dar am mai spus asta. la profilul meu nu scrie "X", ci numele meu... exist!! si imi asum meritele, laudele, tampeniile precum si greselile!!! ideea asta cu blogul e o prostie~!!~~ il voi sterge!!! imi pare rau, andreutza, nu trebuia sa te implic~!!