moilenfant

miercuri, noiembrie 08, 2006

aceeasi putna care te asteapta...









pe 26 septembrie am fost la putna. dupa o absenta de 2 ani, dupa indelungi framantari si ezitari, am plecat! in amintirea ta! aceeasi casa asteptandu-ne cu portile deschise, am ajuns ca de fiecare data pe intuneric, am plans ca de fiecare data la revederea acelor oameni, pe drum ne-a insotit "toamna simfonica" a lui tudor gheorghe ca intotdeauna, la falticeni soarele a apus, in suceava am gresit drumul, tii minte drumul ala pe care il greseam noi mereu, dimineata ne-am trezit devreme si am asteptat sa vedem ce ne aduce ziua,aceleasi dealuri se vad pe geamuri cu aceleasi oi pascand, aceeasi putna, aceleasi clopote care plang dupa Stefan,tii minte cum spuneai ca nu va mai fi un domnitor ca el?, acelasi mormant cu flori proaspete, aceeasi apa pe raul moldovei, chilia li daniil sihastru e tot goala, padurea e tot imbracata in haine de toamna asa cum am lasat-o,aceeasi lumina curata, acolo e mereu lumina si poti sa respiri,aceasi canapea in fata televizorului, doar ca nu mai e la fel de folosita acum ca au plecat copii de acasa, parintele e tot acelasi vorbaret si sfatuitor, iar d-na preoteasa tot "iedut" imi spune, amintirea sobei e la locul ei, si laptele tot pe foc, doar masa de seara mai trista si mai tacuta fara tine... acolo te voi regasi mereu!! si candela ta din altar e tot la locul ei aprinsa!!