moilenfant

marți, noiembrie 28, 2006

din nou, in aceasi tara!!

sunt putin suparata azi. nu e nimic foarte grav, dar se pare ca mi-au avansat dioptriile de la ultimul control de acum 4 luni. nu cu mult, dar totusi, e alarmant! am hotarat ca vreau lentile de contact si dupa multe incercari si probe si masuratori "au hotarat" ca romania nu importa lentilele de care am eu nevoie, pt ca sunt ceva mai "speciale" si ca va trebui sa port niste lentile nesimtit de scumpe care nu doar ca se ususca foarte repede (nefiind din silicon, din nou pt ca nu se importa pe masura mea) dar nici nu voi vedea foarte bine cu ele. ce porcarie!!! sistemul medical e la pamant!!! de precizat ca asta se intampla la una dintre cele mai prestigioase clinici de oftalmologie din tara!!

3 Comments:

At marți, noiembrie 28, 2006 4:16:00 p.m., Anonymous Anonim said...

din nou: totul e bine, dar tu nu iti dai seama

 
At marți, noiembrie 28, 2006 4:17:00 p.m., Blogger diana said...

mah, pana la urma voi cati sunteti???

 
At marți, noiembrie 28, 2006 4:46:00 p.m., Anonymous Anonim said...

suntem trei frati si o sora (in spirit), deocamdata...
chiar daca ti se pare o gluma (proasta), tot ce se spune acilea e perfect valabil, avand ca argumentare experientialul.

:)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home