moilenfant

marți, decembrie 05, 2006

debate! aka razboi aka provocare!!!

pentru cei care stiu sa joace ca la carte! SCHEMA CAZ AFIRMATORI 1 si 2:

*personajele folosite in aceasta demostratie sunt fictive. orice asemanare cu realitatea este pur intamplator voita. dovezile despre care se va discuta aici vor putea fi sulpimentate, la cerere, prin declaratii scrise pe prorpia raspundere de martori oculari si poze aferente.

motiunea: CGF trebuie sa-l frece la creieri pe CBBF sa repare instalatia sanitara.

scop: o calitate mai buna a vietii in doi.

AM1: (argument major 1): CBBF nu repara nimic din propire initiativa.
am1: (argument minor 1/ subargumentul arugumentului major 1): lasat de unul singur, lucrurile raman stricate.
dovezi: 1- lustra sticata, indosariata la dosar, in starea aceea 4-5 saptamani pana cand CBBF a primit un impuls exterior de la CGF.
2- priza afumanda, care, de asemenea se poate gasi la dosar, a fost in acea stare deplorabila 4 saptamani pana cand o prietena de facultate a CGF a inlocuit-o. + declaratie semnata si indosariata.
am2: CBBF se face ca nu vede stricaciunea lucrurilor.
dovezi: 1- cand nu se inchidea geamul de la baie CBBF a raspuns la aceasta problema cu:" asa face el!"
2- apa dusului iese prin 3 jeturi proportionale, raspuns:" asa a fost fabricat!"

AM2: CBBF se crede mare mester.
am1: are impresia, doar impresia, ca poate construi lucruri. "honey, u have the right, what u lack is the capacity!"
dovezi: 1-constructia unei plase de tantari in 2 saptamani.
2- constructia unui playground pt matza in 3 zile, insa inutilizabil de catre animal si asemanatoare foarte cu un esafod.
am2: isi da aere de mare chirurg.
dovezi: 1- aduna toata familia, ma rog, cati sunt, in jurul lui cand repara cate ceva sile spune sa se uite la ce face el.
2- nimeni nu are voie sa vorbeasca sau sa-l intrebe ceva.

AM3: se misca foarte greu.
am1: lui CBBF ii ia o vesnicie sa repare ceva desi actiunea in sine a inceput deja.
dovezi:1- i-au trebuie 5 tipete si 30 de minute sa schimbe un bec.
am2: ia prea multe pauze. (mai ales de tigara.)
dovezi:- 1 poze cu scrumiera inainte de inceperea actiunii de reparare si dupa.

AM4: CBBF nu-si ia uneltele singur.
am1: din lene pur romaneasca si barbateasca la un loc, nu vrea sa-si caute singur in camara uneltele, asezate, de altfel impecabil acolo.
dovezi: - 1 poze cu camara si inregistrari in format mp3 ale certurilor si alinturilor lui CBBF inainte de a se apuca de treaba.
am2: CBBF isi da prea multa importanta si sutine ca treaba pe care o face e "rocket science", iar uneltele trebuie aduse de cineva inferior conditiei de mester.
dovezi: -1 ochii dati peste cap cand la intrebarea "iubita, unde-i w-lucru?" i se rapsunde cu "la locul lui!", bonus o privire rautacioasa.
-2 cererea de diverse unelte fara sa miste ochii de parca ar fi in mijlocul unei operatii pe cord deschis.

AM5: pentru ca pot!
am1: pentru ca CBBF o lasa pe CGF sa se alinte si sa faca ce vrea ea.
dovezi: referitoare la autoritatea CGF-ei? glumesti? mai e nevoie?

12 Comments:

At marți, decembrie 05, 2006 8:16:00 p.m., Anonymous Anonim said...

sunt tare curioasa... echipa negatoare !!!=)) ce are de zis..
unul din argumentele majore al echipei negatoare ar fi: Prietenii stiu de ce!=)))))

 
At marți, decembrie 05, 2006 8:42:00 p.m., Anonymous Anonim said...

sa stii: nu eu sunt minnie-allure!

 
At marți, decembrie 05, 2006 8:44:00 p.m., Blogger diana said...

stiu!! stiu
e altcineva!

 
At miercuri, decembrie 06, 2006 9:44:00 a.m., Blogger vio said...

:D:D:D!!!!
tin pumnii!
sper ca pisica sa iasa nevatamata:D

 
At vineri, decembrie 08, 2006 12:33:00 a.m., Anonymous Anonim said...

si... care-i concluzia ???

 
At vineri, decembrie 08, 2006 11:16:00 p.m., Anonymous Anonim said...

haha .... esti norocoasa ... eu sunt mult mai rau decat al tau !!! noroc ca a mea nu are blog :D

 
At marți, decembrie 12, 2006 12:46:00 p.m., Blogger Ţugurlan said...

întrebarea este: CGF ce face? aparent, doar dă indicaţii şi tipă ;)). un bec nu cred că e aşa mare filosofie, CGF ar putea să-l schimbe cu succes şi singurică...

 
At miercuri, decembrie 13, 2006 12:59:00 a.m., Blogger diana said...

ha, ce spiritual esti! pai, mai bine nu! sa se simta si el util, sa nu fac ca in bancul ala cu broasca :' o invat sa mai si gateasca si tu zbori de-aici!'

 
At miercuri, decembrie 13, 2006 11:14:00 a.m., Blogger Ţugurlan said...

n-ai raspuns la intrebare... rămâne "dă indicaţii şi ţipă"?

 
At miercuri, decembrie 13, 2006 11:27:00 a.m., Blogger diana said...

cgf face restul de lucruri. are grija de motan, adica gogu, pune rufe la spalat, face curat, uneori.. rar.. mancare.. adica salata si gratar, mai dau si cu asapiratorul, uneoiri calc hainele mele, dar calc, serg praful des, si mai spal si vase din ou ale mele, deci, cate un pic sin fiecare.. vezi ce gospodina sunt??? vezii?? vezi/? si mai merg si pe la piata. vezi???? fac prea multe.. mai si tip, ma alint, ma cocolosesc in pat, ma duc la cumparaturi si raportez preturi, ma uit la televizor si manac in pat des si il scot din minti pe cbbf cu faza asta.. deci, my job is to sit there and look cute.. eu sunt deja overqualified. si pana la urma, tre sa fie si cineva care sa tipe si sa dea ordine. noi doi avem o intelegere, el nu-mi spune mie ce sa fac si eu ii spun lui ce sa faca. si functioneaza!! :D

 
At miercuri, decembrie 13, 2006 3:29:00 p.m., Blogger Ţugurlan said...

yes, cbbf is being pussywhipped.

 
At miercuri, decembrie 13, 2006 5:09:00 p.m., Blogger diana said...

vezi cum vb dde prietenul meu!!!! X-)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home