moilenfant

miercuri, decembrie 06, 2006

emotia sarbatorilor!

imi place sa ma trezesc foarte dimineata in ziua de craciun sau de mos nicolae si sa fug repede sa vad ce am primit. emotia incepe de cu o seara inainte cand nu pot sa dorm de curiozitate si ma abtin cu greu sa scotocesc prin casa dupa cadouri ascunse asa cum faceam cand eram mica. imi asez toate ghetutele si cizmulitele si pantofii si sandalutele de vara.. tot la usa! cu mic cu mare.. ca stim noi ca mosu' are traista mareeeee!!! si dimineata ma trezesc inainte de a suna ceasul si dau buzna in hol! ce surprinsa am fost azi cand am gasit ghetutele ghiftuite cu tot felul de mici cadouri, insa ceva m-a impresionat intr-un mod aparte: o cutie din lemn(sunt topita dupa cutiile din lemn) plina cu ferrero rocher!!!! cutia de-un maro inchis, in patina timpului si auriul bomboanelor de ciocolata mi se pare o combinatie atat de delicata. ce trandy e mosu'!!

6 Comments:

At miercuri, decembrie 06, 2006 2:15:00 p.m., Anonymous Anonim said...

:D si atat

 
At miercuri, decembrie 06, 2006 3:06:00 p.m., Anonymous Anonim said...

stii ce ar fi fost fain? ca surpriza sa nu fi fost neaparat de craciun... pardon: mos nicolae. :)
parerea mea, cel putin...

 
At miercuri, decembrie 06, 2006 10:18:00 p.m., Blogger Maria D. said...

vai cit de bune is chestiunile acestea!:)

 
At miercuri, decembrie 06, 2006 10:59:00 p.m., Blogger marilena said...

supper mos !!! brava !!!
dar mosoaica ???

 
At joi, decembrie 07, 2006 8:16:00 a.m., Blogger Roxana said...

:)) i wuv u guys!

 
At joi, decembrie 07, 2006 2:29:00 p.m., Blogger diana said...

da!!! sunt grozave!! i wuv u 2!!!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home