moilenfant

vineri, decembrie 08, 2006

rezervorul! episodul 3.

eram datoare cu niste explicatii din cate tin eu minte. faza e ca in ultima vreme nu am mai avut chef sa scriu sau sa citesc bloguri.. desi pana la urma am rasfoit cateva(eram curioasa cine ce a mai scris, dicutii.. replici..).

sigur ca din toata afacerea cu apa curganda, vorba unei prietene, "in beci" cel mult gogu a iesit elegant. eu m-am tinut de capul lui cbbf sa faca "dracu ceva", el a tot replicat ca face .. eu m-am tot enervat.. el a tot insistat ca se pricepe.. si uite asa apa curge si acum.
conversatie:
- iubitu, poti sa repari in seara asta, te rog, ca , uite, curge!
- da' ce curge tare?
- .. nu.. dar curge!
- pai, nu am timp acum .. o sa ma uit maine cand e lumina.
- pai, de ce trebuie sa fie lumina afara ca sa repari tu chestia asta?
- pai... atunci o sa am mai mult chef.
- bine, sun la proprietar si vine el si repara.
- bine... lasa ma uit eu. nu-i nevoie sa suni.. ce eu nu ma pricep?
- ba da.. dar daca esti ocupat...
- lasa.. ca gasesc timp.
doua ore mai tarziu, ma duc la baie sa vad ce face. fum de tigara .. mult.. mult prea mult.. nervi.. injuraturi... surubelnita, spit, patent, sarma, hartie, servetele, bricheta, tigari - toate pe podea. din cand in cand, pe parcursul operatiunilor de reparatie s-au auzit injuraturi infundate si apsate venind dinspre baie. din jena nu le voi putea reproduce aici.
- iubiu', c faci, ai terminat?
- da..aa..da.. am terminat!
- aa!!! ce bine!
- numai ca trebuie sa tin degetul aici ca sa nu mai curga.
- .... ce??
- pai.. nu se poate repara. am incercat, am facut tot posibilul, rezervorul nu a putut fi salvat.
- ...... da? si nu puteai sa zici ..$$$%%^$^^&$&$$&^.. ca am stat sa te astept si... £$&&*%*(**%%^*& ...iar tu nu ai putut sa spui ca ...£^$%&%^*^&%&%*%*%*%.. si uite asa s-a mai dus o seara in care nu am facut nimic ...£^&%^&%^^%*%^.. si nici nu ai reparat aia... ca asa faci tu..%£^$%&%&%^%&%... si m-am saturat..%££$$&%&%.. si ..^£$&%%**^*^*.. "si dai! si lupta! si zi-le, neicusorulee!"
of of! maine vine propietarul! si asta nu ca nu se pricepe cbbf ,ci pt ca nu vrea sa lase astfel de treburi pt altcineva. va continua! sunt convinsa...