moilenfant

miercuri, septembrie 13, 2006

gabriela

cu ochii tristi de atata nesomn, cu buzele uscate de atata neiubire, su sufletul sangerand de atata nesiguranta.. incepe o noua zi. noaptea nu m-a odihnit, m-a nelinisitit. insa aseara, prietena mea incerca imposibilul: sa ma scoata din starea asta in care ma aflu de ceva vreme si de unde nu reusesc sa vad cerul. eram la biblioteca nationala a bucurestiului, programul era pe sfarsite si eu ma indreptam spre iesire cand am vazut-o:"academia" - revista universitatii din galati. am deschis-o cu emotie, nu stiu de ce, ma indemna sa o deschid. si am citit: "si atunci ne-am ridica privirea din pamant si ne-am putea uita in sus ca si cand cerul ne-ar fi prieten!" fara sa stiu ca articolul era scris de ionel cretu, fost coleg de liceu, care e student la filosofia din galati si care e pe cale sa devina un mare scriitor al acestei tari. mi-a rasunat in minte si in suflet fraza aia pana mi-a devenit tel. e ca un far care ma duce acasa noaptea cand ma pierd pe mare. nu trebuie sa fac nimic din lucrurile care nu ma vor lasa sa ma privesc in sus cu sufletul usor ca si cand cerul mi-ar fi prieten. ei bine, nu am mai privit cerul de prea mult. nici nu mai stiu ce culoare are. chiar daca il privesc, nu pot sa-l vad. aseara, gabi, a incercat sa ma scoata din marea mea. mi-a aruncat colacul de salvare. m-a facut sa cred iar in mine. si chiar daca scriu aceste randuri cu lacrimi in ochi nu imseamna decat ca am invatat iar sa fiu trista si nu amortita..

gabriela, 12 septembrie, la miezul notii, pe internet, ea se afla la galati in timp ce eu eram in bucuresti:
"niciun om cu adevarat special nu s-a indoit ca exista in el capacitatea de a iesi invingator asupra oricarei dificultati. si tu esti un om de mare valoare si caracter!!!!!!!!! si vei merge pe un drum mai bun!!!!!!!!!!!!!!!pentru ca acolo e locul tau!!!!!!!!!!!!!! viata rareori e justa..... dar totul se va intoarce in favoarea ta!!!!!!!!!!!! o spun pentru ca sunt convinsa ca asa e!!!!!!!!!!!!! si pentru ca eu cred in tine!!!!!!!!!! si pentru ca tu ai adunat in tine multe lucruri minunate!!! si ele din sufletul tau iti spun acum ca trebuie sa mergi pe alt drum!! caci pentru ele ai fost facuta!!! si nu pentru altele!! si ele te cheama!!!!! oamenii ca tine sunt rari!!!!!!! asa ca tine-te tare!!!!!!!!!!!!!!!!!! uite...ma gandeam zilele astea...ca sunt asa frustrata si ma intrebam de ce...si mi-am dat seama ca sunt necajita pentru ca simt ca am un destin special si nu stiu de ce nu il simt intamplandu-se... si apoi mi-am dat seama ca poate nu o sa am un destin special.....si m-am intristat!!! dar apoi mi-am revenit pentru ca mi-am dat seama ca prin faptul ca sunt in preajma unor oameni ca tine...ca rox (psyheea, prietena mea)...sunt deja pe drumul unui destin special!!!!!!!!! si sunt convinsa ca toate neplacerile astea te vor ajuta sa te regasesti!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu te grabi!!!! nu te pripii!!! nu fi nelinistita!! odihneste-te!!!!!!!bea o cana cu ceai...citeste ceva....spune o rugaciune!!!!!!!!!!!!!
chiar cred in tine!!!!!!!!!!!"

azi m-am trezit cu gandul ca am sa-i citesc tot blogul ei. in amanunt, pana la cel mai mic detaliu, toate posturile, toate semnele de punctuatie, pentru ca ea da un alt sens cuvintelor, o alta definitie, ele capata viata in scrierile ei.. se materializeaza si incep sa umble pe langa tine sub diverse forme, sar, si alearga, si tipa, si plang, si iti stau altaturi in locul ei, si iti sterg lacrimile.. si transforma in toamna..si iti patrund in suflet..
cand am deschis blogul ei am putut citi "diana"...
astfel de oameni sunt rari greu! ca si roxana care mi-a facut unul dintre cele mai frumoase cadouri din viata mea.. m-a lasat sa stiu ca ii e "dor" de mine! multumesc!

2 Comments:

At miercuri, septembrie 13, 2006 4:43:00 p.m., Blogger Papusa ruseasca said...

chiar si atunci cand suntem impreuna mi-e dor de devenirea ta fericita si de luminile pe care acum doar le presimtim...lights will guide you home!

 
At miercuri, septembrie 13, 2006 7:17:00 p.m., Blogger Roxana said...

mi-e tare dor de tine... si de gabi imi e dor...dar in valtoarea vietii trebuie sa ma zbat...:)ai grija de tine, esti in gandul meu!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home