moilenfant

sâmbătă, septembrie 02, 2006

pentru andreutzu si sergiu!

ne inveleam unul pe altul, glezna peste glezna, suflet peste suflet!










eram in clasa a 9-a, boboc la liceul "gheorghe asachi" din galati cand am cunoscut-o. ne pregateam pentru un meci mixt de debate(adica doua clase in acelasi meci) si nu aveam habar la vremea respectiva ce urma sa ne lege. nu imi puteam dezlipi ochii de la ea: era fascinanta, toata un zambet, copilaroasa, ambitioasa, mereu in voga, era genul de fata cu care vroiai sa fii vazut prin liceu. cred ca mi-am dorit prietenia ei de la inceput, poate , nici nu stiu. un lucru e sigur, in materie de moda si prietenie nimeni nu o intrece! curand ieseam impreuna si ne vedem. am descoperit ca avem multe in comun. ne-am legat deodata, nici nu as sti sa spun cum sau cand s-a intamplat asta. era ca si cum ne-am recunoscut in multime drept suflete preche; prietenia noastra era in mersul firesc al lucrurilor. era mereu atat de sincera! ii vedeam sufletul curat! parintii mei au ramas fascinati de ea, mi-au zis ca sunt mandri ca am astfel de prieteni, iar tata era atat de incantat umorul ei magnetic. apoi, am vazut-o dansand: nonconformista, admirandu-se in reflexia geamului unei usi la scoala ca si cum nu mai exista nimeni, muzica de club duduia in boxele unei "bombite", parea ca totul in jur se topeste, ca nimic nu exista, decat ea si dansul. credc a inca mai stiu cu ce era imbracata. nu am vazut pe nimeni sa danseze mai degajat si mai puternic, ca o terapie! m-am indragostit irevocabil! inca nu-mi pot lua ochii de la ea cand o intalnesc, o admir cum admiri o statuie italiana renascentista! nu o poti caracteriza, persoana ta nu mai conteaza, nu mai poti vorbi, nu te mai poti manifesta; dimensiunile sunt impresionante. nu am sa uit prea curand imaginea ei coborand din masina joi seara! s-a maturizat atat de mult! a crescut..langa el! ii simt atat de legati, atat de frumosi! sunt genul de cuplu in jurul caruia se nasc sentimentele, se redefinesc, te simti fericit doar privindu-i, trebuie sa le stai in preajma doar ca sa te simti indragostit, telerant, intelegator, mai bun. nu cred ca exista barbat mai potrivit pentru ea ca sergiu, "chiar daca din cand in cand priveste inapoi"! nu m-am simtit atat de bine cu nimeni si in casa nimanui asa cum m-am simtit la andreutzu. si mi-e atat de dor de ea! vreau sa cred ca oricate mii de kilometri ar exista intre noi, vom fi mereu legate, mereu alaturi!
meritati sa fiti fericiti! meritati ca viata voastra sa inceapa acum pentru ca ati lupatat pentru asta, pentru ca va completati unul pe altul, pentru ca ati inteles ca "ura nu naste copii"!
la multi ani fericiti impreuna, dragii mei!