moilenfant

sâmbătă, august 05, 2006

gand de iarna in trafic


Se aseza sa ninga -
Ningea.
Doream,
Sunt ani de-atunci,
Sa te-ntalnesc
La sfarsit de strada
Ce da in camp.
Imi parea
Ca tu esti mai frumoasa
Iarna.

Doar corbii spuneau
Ca stai acasa
Cu vreun prieten.
Reintram in targ.
Zapada licarea
Electric
Pe fereastra ta.
Se ducea o noapte.
Citeam
Ca in nopti de iarna.

george bacovia - boema

ca sa mai rupem din monotonia verii.. asa.. ca o antiteza.

am inceput iar sa ma gandesc la tine azi. asa cum nu am mai facut-o pana acum. izolata, obiectiva, distanta de parca totul ar fi fost evident... toate au acum un sens. nici nu se putea intampla altfel. iarna e atat de departe iar tu ai ramas in urma, undeva in ploaie, te departezi in luneta masinii aburita, te uiti spre mine a despartire, stii ce va urma desi plangi, doar in poezie mai vreau sa te intalnesc. uneori ma intreb daca ai fost real.. poate ca ai fost doar o proiectie a iubirii mele mult prea puternice! timpul paleste imaginea ta, dar sentimentele sunt inca vii, desi nu mai sangereaza. sentimentul mult prea regretatei infrangeri, a mult prea regretatelor cuvinte intre noi, a mult prea marturisitei iubiri, vulnerabila, infranta, lovita cu forta propriei mele tolerante, regretul naruirii a atator vise, constientizarea tarzie si dura a singuratatii mele, sangele meu infirbantat de durere, istovit de propria mea manie, ca o picatura de ploaie perfecta ca o lacrima strivita de beton. am mers atat de mult singura in iluziile mele despre noi ca nici nu mi-am dat seama de imperiul pe care ti-l construisem. esti atat de departe de mine ca nu te mai vreau. tabloul tau in acuarela este spalat acum de ploaie, de vreme, de gand. culorile se topesc in asfalt, iar tu devii din ce in ce mai gri. in fata am doar drumul si ma simt ca intr-o masina a timpului, fara cale de intoarecere, cu toate timpurile prezente: trecutul nostru ramas la tine, prezentul nimanui si viitorul meu indecis. toate in masina cu mine. nici un gand de intoarcere. toate podurile au fost ridicate, toate portile ferecate. si ploaia care spala asfaltul crimei pentru o noua jertfa, pentru o urmatoare iubire sinucigasa. pe curand! ne mai vedem noi...

2 Comments:

At luni, august 07, 2006 5:48:00 p.m., Blogger Gogu Kaizer said...

Gogu Kaizer iti multumeste ca ai ales una din preferatele sale si doreste sa te intrebe ce alti scriitori preferi tu de felul tau.

 
At luni, august 07, 2006 6:01:00 p.m., Blogger diana said...

promit ca am sa fac o lista pentru gogu kaizer si am sa o public pe blog.curand

 

Trimiteți un comentariu

<< Home