moilenfant

duminică, iulie 09, 2006

ploua.. ploua..


si e liniste iar, prea aproape sunt de mine,
prea triste visele imi par!
de ce nu esti aici
sa-ti pot vorbi, sa-mi poti vorbi?
s-apropii cerul de pamant
de ce n-auzi chemarea mea?
te strig mereu!
te strig in gand!
si-n inima mea ca un ceas batand!
se insenineaza cerul departe,
ceata dispare rupta in fasii
strazile-s pustii daca tu nu vii,
deageaba incepe o noua zi.
nu te-ndeparta!
nu ma mai lasa singur sa te-astept!
nu te razgandi!
nu ma ocoli!
nu mai fugi!

2 Comments:

At duminică, iulie 09, 2006 7:05:00 p.m., Blogger anatropos said...

"E umbra aceasta pe care
O semeni în sufletul meu
Cu mila si trista mirare
Voi duce-o cu mine mereu.

Si-apoi într-o zi oarecare
In care-mi va fi cel mai greu
Voi pune-o în vechi calendare
Duminica trupului meu.

Fiori prin mine umbla si nu am trebuinta
Te rog pe tine umbra sa redevii fiinta.

Flamând de iubirea întreaga
Pe vremi cu amurg mohorât
Când zorile noaptea-si dezleaga
Ma satur c-o umbra si-atât.
Si sufletul meu te mai roaga
Magnetic catarg doborât
Tu umbra tacuta si draga
Aseaza-ti fularul la gât.

O umbra se-nchide în mine
O umbra prin mine trecu
E atâta de rau ca e bine
E atâta de mult daca e nu.
Bacovia-si iese din sine
Si râde în "a" si în "u"
O umbra în viata ma tine
Si umbra aceea esti tu."


nu ma prea pasioneaza pe mine scrierea in versuri, dar unele sunt...

 
At luni, iulie 10, 2006 1:02:00 a.m., Blogger diana said...

asa e! unele sunt... la fel ca alifantis. nimeni nu canta ploaia mai bine ca el. e cutremurator fara a fi trist. nothing sad about it. just play along..

 

Trimiteți un comentariu

<< Home