moilenfant

miercuri, iunie 14, 2006

apoi, sunt zile..


am zile cand totul merge bine, ma bucur de cel mai mic lucru si nici nu incape loc de tristete. apoi, sunt zile ca acestea. cand mi-e inima grea, incercanata de nesomn, de viata prea multa. pur si simplu nu pot uita! nu pot uita gustul copilariei mele traita intens si dulce, cu gust de vara in plina iarna, nu pot uita muntii care m-au crescut, casa aceea de la ipotesti pe care am cunoscut-o amandoi ca fiind un loc de disperare si tristete impinsa pana dincolo de marginile nebuniei, lacul care nu a mai mai stiut sa traiasca de cand a plecat el, copacul protector din fata casei, baca aceea care inca astepta, clopotele Putnei, raul Moldovei, prundul, florile gradinii, praful campiei cand oile mergeau la pascut.. tu, contempland la fereastra ca Alescandri la conacul lui din vecinatate. nu pot uita, si uneori nici nu vreau. dar doare prea mult... stiind ca nu le voi mei revedea niciodata, nu le voi mai trai asa cu au fost, nimeni nu le va mai intelege, stiind ca totul s-a sfarsit! .. mai putin sufletul meu care e in continuare insangerat de viu, catastrofal de singur.. infruntand viata goala si urbana, asa cum o traiesc ceilalti: repetitiv, primitiv, satisfacator pentru ei, usoara si lipsita de ganduri sau de muzica apei.
dar, daca uit si eu, atunci cine va da mai departe mostenitrea asta? am ramas atat de putini..

2 Comments:

At miercuri, iunie 14, 2006 7:04:00 p.m., Blogger Roxana said...

Nu putem păstra decât amintirile, dar putem să tindem spre trăirea altor momente frumoase, dar niciodată la fel.Momentele frumoase nu sunt niciodată la fel...Nu dispera, sis, vreodată vom ridica o afacere de agroturism in Bucovina, dar nu va fi la fel...

 
At duminică, iunie 18, 2006 9:09:00 p.m., Blogger anatropos said...

intrebi de ce spera romanii/oamenii chiar si pe patul mortii. si spui: pentru ca exista un gram de idiotenie in fiecare din noi. nu sunt de acord, nici cu... gramajul si nici cu umplutura. dupa mine, omul spera pentru ca este iubire; nu un gram, nu o parte, nu jumatate; omul este in intregime iubire. indiferent de contextul in care am muta acum acest... cuvant (iubire de bani,iubire de sine, iubire de semeni, iubire pentru un seaman), omul nu face decat sa isi afirme esenta. putem pleca aici chiar cu textul bibliei si sa spunem ca omul este rezultatul unei prea mari iubiri, deci este iubire. sau, mai simplu, putem sa ne uitam in jurul nostru si oriunde o putem vedea. omul nu este... sapiens, politicon, religiosus, bla-bla-bla. mai bine zis am spune ca el este eroton, cuvant care le-ar cuprinde pe toate celelate si ar mai si aduce ceva in plus.
si este bine a iubi si pe patul de moarte

 

Trimiteți un comentariu

<< Home