moilenfant

duminică, august 27, 2006

filme

iubesc aceste filme pentru ca ma fac sa cred ca pot trai astfel de iubiri..

elisa- pentru felul in care reuseste sa guste din viata ca si cum nu ar fi existat trecut.

life as a house - pentru ca ai nevoie sa atingi un tel ca sa te simti implinit si sa poti pleca cu sufletul usor din lumea asta.













unfaithfull - pentru ca orice femeie ajunge in acel punct intr-o relatie cand isi doreste sa fie iubita de altcineva - no strings atached.











girl interupted- nebunia si nesanatatea face parte din viata noatra, fie ca vrem sa o recunoatem sau nu, la fel ca suicidul

















the shipping news - sau durerea si regretul trecutului













hannibal- pentru ca nu am vazut poveste de dragoste mai intensa dar platonica in acelasi timp. nu au nevoie de atingeri ca sa inteleaga ce este intre ei, nici de confirmarea celorlati, nici macar de cuvinte.














the crow - pentru ca uitam prea repede. ( e primul film pe care l-am vazut cu prietena mea si care se afla intre viata si moarte la vremea respectiva, avea 8 ani).



















vanilla sky - pentru ca e sigurul context in care mi se pare supaortabil si pot chiar sa privesc un apus de soare. apusurile imi dau un sentiment de panica, de anxietate, ca am sa infrunt noaptea singura, ca s-a mai scurs o zi, ma simt debusolata, speriata, abandonata, plina de regret, ca si cum ar fi ultimele mele clipe de viata si nu stiu cum sa fac sa respir mai mult aer, pentru ultima data. acelasi sentiment il am si in primele zile de iarna, dupa o vara lunga, caniculara si interminabila, simt, toamna ca viata trece pe langa mine, ca nu stiu cine sunt, ca lumea e prea mare, ca nu-mi mai gasesc locul pe care sa-l numesc "acasa". astfel de sentimente nu exista cand iubesc!
















message in a bottle - pentru felul in care el o iubeste, atat de strans, incat nu mai exista mod in care cineva sa-si strcoare palma intre sufletele lor.
















what drems may come - pentru ca nu poti sa suporti viata singur.












the human stain - pentru ca niciodata oamenii nu vor accepta ceea ce nu inteleg, si-i vor condamna pe ceilalti spre propria lor satisfactie.




















eyes whide shot - pentru ca recurgem la sexualitate pentru a indulci relatiile.



















sex in the city - because "i take my relationships like a take my coffee - with a little bit of milk."














head in the clouds - pentru ca nu am vazut femeie de care sa ma pot indragosti mai usor. si pentru ca nu ma poate satisface pana la capat o relatie doar de doi, am mereu nevoie si de el si de ea in acelasi pat.










28 days - pentru ca viata merge inainte indiferent de vointa, prezenta sau puterea ta.

1 Comments:

At duminică, septembrie 03, 2006 10:58:00 a.m., Blogger anatropos said...

pentru ca: omul este iubirea adevarata.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home