moilenfant

luni, august 07, 2006

vacanta


sunt prea obosita sa mai scriu, sa mai dorm, mi-e inima inclestata de suspin si ochii incercanati de caldura. o pauza e intotdeauna bine venita mai ales ca nu am mai luat una demult. mi-e dor de prietenii mei si de viata mea de ieri, de ploi de vara, de frunzele din curtea scolii, de mingea de volei din fata blocului, de bicicleta mea albastra Pegas. asa ca ma duc sa ma intalnesc macar cu o parte din aceste lucruri. vineri, 11 august 2006, avionul meu decoleaza spre Roma. mult visata si dorita Roma! Ioana va fi acolo sa ma astepte, sa ma imbratiseze. de mica am visat sa vad Roma. nu-mi doream nici Parisul, nici America, nici Tailanda, doar Italia. ma visam locuind in partea veche a orasului, langa o piata mare, celebra, pavata cu macadam si plina de porumbei. casa mea ar fi fost alba cu obloane mari la fel de albe si muscate rosii in geam, cu dulapuri incastrate in perete, iar dormitourl ar fi avut peretii ovali spre fereastra si un pat mare cu baldachin. bucataria mare si libera, cu o gradina de flori afara si in camerea de zi - semineu din piatra de rau. la parter - biblioteca mea, din lemn masiv, cu toate cartile pe care mi le-am dorit si nu le-am cumparat pana acum, mirosind a toamna si a liniste. nu cred ca mai vreau nimic din toate astea acum!
si nici nu stiu ce ma face mai fericita, ca vizitez Italia(ingroapata demult in trecutul meu) sau ca o revad pe Ioana (parte esentiala a trecutului meu)? probabil anumite lucruri trebuie facute intr-un timp anume, atunci cand ti le doresti cu adevarat. nu mai au aceasi valuare dupa ce a trecut momentul si le dai o alta interpretare apoi, una gresita. interpretarea conteaza cel mai mult!
deocamdata, ma multumeste ca afara ploua si ca nici 6 seara nu e.am toto timpul la dispozitie! parerile si impresiile despre Roma, la intoarecere. dar, oare ma mai intorc? si daca pana la urma nu am incotro si ma intorc al Bucuresti, pana cand? to leave or not to leave? that is the question! to be or not to be the murderer of my past?
voi arunca 3 banuti in Fontana di Trevi si voi saruta Mediterana. sa fie cu succes!

2 Comments:

At luni, august 14, 2006 1:55:00 p.m., Blogger Papusa ruseasca said...

ma bucur ca ai ajuns acolo unde iti doreai!!! mi-e dor de tine!!! sa-mi scrii un gand pe o vedere!!!! te pup si te imbratisez cu mare drag!!!

 
At vineri, august 18, 2006 3:14:00 p.m., Blogger Roxana said...

Voi vedea Roma cu ochii tai...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home