moilenfant

marți, septembrie 12, 2006

come away with me


" i wanna wake up with the rain falling on the roofs tops while i'm safe there in your arms".. nu am mai ascultat nora jones demult. cam de cand am incetat sa-l mai vad. ma gandesc mereu la el cand o ascult. e o anumita stare in care ma introduce piesa asta.. stiu!! stiu! pe mine si pe inca alte 5 milioane de femei.. ma rog! vreau sa cred, insa, ca pentru o clipa starea aia a fost doar a mea. erau versurile mele! doar noi doi am trait lucrul asta.. mai ales ca asta mi-a spus el.e bine sa mai faci cate o conventie cu el si din cand in cand.. sa-l crezi..
ma gandesc uneori la ce ar fi putut fi daca.. daca ii spuneam "da", daca in seara aia ramaneam la el, daca as fi spus.. continua.. daca as fi continuat ce incepusem.. dar am preferat sa nu! si imi pare rau, pentru ca imi dau seama ca am exclus din viata mea o experienta care m-ar fi facut fericita. pe care as fi pus-o apoi in cutie, la pastrare si as fi scos-o in vreme de ploaie ca pe o haina calduroasa..
uneori ii simt respiratie langa umarul meu.. ii vad ochii atintiti spre mine cum ma urmaresc miscandu-ma prin camera.. si ma imginez citind un roman pe pieptul lui duminica dimineata.. cand toata lumea e somnoroasa iar fereastra mea sta deschisa.. imi aduc aminte cum se juca cu parul meu.. cu mainile mele.. toate astea raman insa acolo .. intre el si mine, intre dorinta si intamplare, intre voie si nevoie.. acum stau singura la o masa veche si pictata migalos, intr-o noapte innorata, luminata de o veioza stirba si scriu.. ganduri insirate pe hartie.. uneori trec sansele de fericire pe langa noi fara macar sa ne dam seama. ne datoram fericirea!
"don't know why i didn't come.."