moilenfant

duminică, septembrie 10, 2006

revelatie


nu am mai citit demult blogul ei.. nu as sti sa spun de ce, poate pentru ca de cate ori deschideam o pagina de-a ei intalneam ideii comune cu ale mele.. trairi comune.si ma speriam cand vedeam ca un om seamana atat de mult cu altul. nu i-am spus niciodata lucrul asta. doar am renunatat sa o mai citesc. insa zilele trecute am deschis blogul ei.. " a murit eroul". si atunci mi-am dat seama ca ea a spus ceea ce eu nu puteam sa numesc: da! a murit eroul! si nu mai invie. e un moment din " crush" pe care il tot revad in mintea mea. ea nu se putea simti in siguranta cu el, oricat ar incerca. si ma identific pana la sange cu personajul ei. ma roade imginea aia.. ma macina disperarea ei dinspre retina spre creier.. intra in mine fara sa vreau.. cu tot cu tririle ei emotionale.. imi intra in sange si nu mai pleaca... ea nu poate pleca pentru ca nu sunt suficiente motive si nu poate ramane pentru ca nu e completa... cum.. unde .... de ce.... pentru cine.. ma intreb unde e eroul meu. EL care sa ma protejeze, care sa ma iubeasca asa cum imi doresc, El pe care sa-l privesc de jos, la care sa ma uit admirativ, care sa ma impresioneze, care sa ma fascineze. unde este eroul meu? de ce nu vrea sa isi asume rolul multasteptat, sa stea drept in fata mea, dezbracat de cinism si jocuri, sa rada sincer, sa ma priveasca.. sa imi doresc sincer a stau in umbra lui, sa imi doresc sa fiu a lui si nu el al meu. de ce nu poate sa nu se mai minta... sa nu ma mai minta... a murit eroul sau nu a existat niciodata... oricum ar fi, noi, domnisoarele , ne luptam singure cu balaurii zilnic, zorind acasa catre o penelopa masculina care asteapta..
se pare ca singura cale de iesire din aceasta contorsionata coliziune ar fi sa credem. sa avem credinta in oameni pana la capat. dar cum? cum sa iti faci eroi intr-o lume de invinsi? cum sa crezi? ea nu are nevoie de eroi! se are pe sine. eu am nevoie mereu de un EL.. de eroul meu care sa ma faca sa ma ridic din pat dimineata.. care sa ma faca sa imi doresc mereu mai mult... de aceea nu se mai scriu epopee .. nu mai sunt eroi..
de aceea nu mai vreau!!!
si totusi " cea mai frumosa zi ar fi daca m-ai putea minti.. sa-mi faci doua oua moi, sa dai ceasul inapoi, sa-mi spui ca in casa.. suntem doar noi... "