moilenfant

vineri, ianuarie 05, 2007

pastel


aici sunt tot ce vreau eu! sunt copil, sunt stapan, sunt cuminte, sunt calma, sunt vrednica, sunt nerabdatoare, sunt alintata.. dar sunt si ce nu vreau.. caine fara stapan, edvin fara vioara, hrana vie sfasiata de catelandri, prada pt toti drumetii, ulcior de dus la apa, sac fara fund si oala fara capac. tot ce se poate fi! ma simt ca fiul ratacitor, insa nu la intoarcere, ci de fiecare data la plecare!
la revedere galati! ramai cu bine.. si la intoarcere sa-mi tai vitelul cel mai mare!

3 Comments:

At luni, ianuarie 08, 2007 11:29:00 a.m., Blogger Roxana said...

Va fi bine... nu pot arata cu degetul binele, dar va fi...

 
At luni, ianuarie 08, 2007 9:47:00 p.m., Anonymous Anonim said...

normal ca va fi... mai ales ca sunt multi vitei grasi pe aici...

 
At marți, ianuarie 09, 2007 9:18:00 p.m., Blogger marilena said...

hm... " aici, nu ne mai regasim " da... poate... si eu am simtit la fel cand am plecat de acasa ... abia asteptam sa-mi fac viata mea...e un inceput mult asteptat de fiecare din noi...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home