moilenfant

luni, decembrie 18, 2006

the end of an era!

si astfel era "gogu kaizer" a luat sfarsit. inca o canalie in minus! nu imi vine sa cred ca omusoru' chiar se crede atat de grozav pe cat i se spune ca este. of of! coincienta mare, pe motanul meu il chiama gogu, ca sa nu-mi mai aduca aminte de individ, am sa-i schimb numele in costel, probabil. fiindca "adio" suna prea patetico-teatral am sa ma rezum la un "la revedere" politicos, desigur ca aceasta nuanta nu s-a sesizat. da, asa e , sunt prea subtila, dom'le! eu stiu sa salut la despartire, nu ca altii! dar mai bine sa o lasam balta ca ne contrazicem degeaba. tine minte 3 cuvinte, gicule: jeux d'enfants! pam!pam!
ps. sunt convinsa ca nici de data asta nu ai prins ideea. da, da, stiu, te complexez! dar sa ne delectam cu imaginea bunului asta de mai jos si sa uitam de nenerociti si scarbe! hihi! nu m-am putut abtine! miam!