moilenfant

duminică, ianuarie 14, 2007

richard!!... care richard?


 
omul nu e niciodata liber decat in inima lui... pic-poc! eu stiu ca in curand are sa ma muste, il simt cum ii cresc dintii.. e aici in mine.. clic-clac! capul care devine o cusca pentru inima trebuie sa explodeze... trebuie!! tic- tac! tic-tac! tac!
un cal! regatul meu pentru un cal!!! UN CAL! REGATUL MEU PENTRU UN CAL!!!!
memoria mea e ca o stropitoare... e plina de gauri din cauza fricii.. tic- tac! mai bine nu mai vorbesc de tacerile dintre noi.. oricum, in inima mea sunt libera!! tic-tac! tac, am sa tac.. tacerile usturatore.. taceri pretioase... taceri misterioase.. tacerea are gust amar cand o inghiti! e bine daca spun asta? de-acum sa-mi sufli si tacerile!
UN CAL!!!!! REGATUL MEU PENTRU UN CAL!!!! UN CAL!!!! UN PRINT PE UN CAL!!!! UN CAL!!!
tic- tac! tic- tac! tic- tac! tic.. tac!

3 Comments:

At luni, ianuarie 15, 2007 9:09:00 a.m., Blogger Roxana said...

:) bine ai revenit... uneori nu e indeajuns sa fii libera in inima ta... dar e bine sa incepi de acolo:)

 
At sâmbătă, ianuarie 20, 2007 12:44:00 p.m., Anonymous Anonim said...

da' poate că piesa tocmai asta spune: nici în inimă nu eşti mereu liber.

 
At sâmbătă, ianuarie 20, 2007 1:30:00 p.m., Blogger diana said...

da, cam asa ceva!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home