moilenfant

miercuri, februarie 14, 2007

metropolis, adieu! adieu!



plecarea de acasa ma face sa apreciez mai mult linistea copilariei, varsta cand
nimic nu imi parea de neatins, cand mama imi era alaturi si nimic nu ma putea atinge.
vin spre tine, nemaipomenitule oras! in 3 ore 35 de minute voi cobora dintr-un tren obosit intr-un oras si mai obosit. in gara un barbat mirosind a usturoi bate un pui de catel amarat si singur. controlorul imi raspunde arogant la intrebari, iar bagajul meu e greu. mi-am lasat cartea pe banca si sufletul in 40. pe peron mama e trista. stiu ca va plange pana acasa apoi trenul care fuge din oras grabit va lua cu el si amintirile ei.. asa e mai usor.. nu am nici o dorinta pentru sfantul valentin dar am o lista lunga pentru dumnezeu. relatia mea cu El s-a transformat din miere in zahar. acum e mai usor de transportat dar a pierdut din calitate. desi e langa mine il simt mereu absent la dorintele si nevoile mele..

totusi ramane ca in alta zi sa-i spun ce cred si ce simt.
nu pot sa cer decat mai putina ura ..
de dragoste suntem satui!

8 Comments:

At miercuri, februarie 14, 2007 8:54:00 p.m., Blogger vio said...

frumos text.
>:D<

 
At sâmbătă, februarie 17, 2007 7:21:00 a.m., Blogger Roxana said...

pacat ca nu e doar un text...

 
At sâmbătă, februarie 17, 2007 9:47:00 p.m., Blogger diana said...

din nefericire cam tot ce scriu pe aici e viata mea.. nu e niciodata doar un text. mi-as dori sa fie.. cred ca e prima oara cand vad si eu asta!

 
At sâmbătă, februarie 17, 2007 10:04:00 p.m., Blogger vio said...

pai na, prin "frumos text" se poate intelege si ca ai scris emotionant despre ceva trait, ma gindesc eu...:)

nu-ti pierde speranta...

 
At duminică, februarie 18, 2007 7:53:00 p.m., Blogger diana said...

am inteles noi! discutia a deviat putin, voit, cred eu, nu, rox?

 
At duminică, februarie 18, 2007 7:53:00 p.m., Blogger diana said...

multumesc!

 
At luni, februarie 19, 2007 3:40:00 p.m., Anonymous Anonim said...

e parca un gol... nu stiu ce este...poate nu ne rugam destul la dumnezeu, poate nu stim ce sa-i mai spunem, poate nu stim ce mai vrem, poate nu mai avem rabdare pana sa culegem roadele muncii noastre, mi-e dor de vremea cand aveam atatea dorinte ca nici nu stiam sa le cer cuiva, doar faceam ce-i de facut, oare de ce nu mai e la fel ??? Stiu, trebuie sa avem rabdare !!! Asta e...Isuse invredniceste-ne !!!

 
At miercuri, februarie 28, 2007 4:31:00 p.m., Blogger marilena said...

poate...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home