moilenfant

miercuri, martie 14, 2007

degeaba vine primavara!

doamne, doamne, si iar doamne,
dumnezeu pare ca doarme,
cu capul pe-o manastire
si de noi nu are stire..

mai vino, doamne, si pe la noi, sa mai vezi ce mai e...
viata nu te pregateste pentru ce urmeaza sa ti se intample. in 20 de secunde viata ta cum o stiai se incheie. totul se schimba si se intoarce cu capul in jos.
aseara l-am vazut pe nichita si m-am gandit: "de ce ia oare dumnezeu numai oameni frumosi si vorbareti?" avea atatea sa ne spuna.. ce om minunat.. ce groaznic pentru cine l-a iubit.. cred ca au suferit enorm.. insa oameni ca nichita, oameni care stiu sa se face iubiti si pe care iti e practic imposibil sa nu-i adori, au un mare defect. se gandesc doar la ei si la clipa de acum. nu vad in perspectiva si nu reusesc sa distinga linia orizontului de cer. ce fericita trebuie sa fie femeia care a reusit sa-si gaseasca omul potrivit... of.. si cat plateste mai apoi pentru toate astea.
tot ce trece de retina mea se amplifica in mine de 7 ori ca intr-un spectru. viata mea dincolo de ecran e plina si vie si dureroasa... crancen de amara ... blanda cateodata, ca o cireasa de mai.. copilul mascat in urs de la metrou, cersatorul cu baston fals, saracia in care traiesc milioane de romani si dramele... vesnicele drame zilnice.. accidentele de masina in care practic ti-ai omorat toata familia chiar daca ei nu erau cu tine.. le-ai facut praf sufletele si nu te-ai gandit o clipa la ce lasi in urma... inconstienta ucide! si nu te ucide doar pe tine, inconstientule!..
uneori viata chiar nu e dreapta si nu se merita sa te lupti pt omul pe care tu il crezi potrivit pt tine!
azi am o noua teorie. la ce bun sa-l gasesti si sa-l iubesti si sa-ti construiesti o viata cu el, daca el moare la mijlocul drumului lasandu-te singura. singura! fara nimeni! absolut! la ce folos??!?!!? sa gusti din fructul oprit o singura data? asta-i tot? e singurul moment de fericire? banii si lucrurile si prietenii si filmele si cartile sunt egale cu zero in astfel de momente! punct! viata ta s-a incheiat si nimic nu te mai poate scoate din aceast vartej.
nu stiu de ce trebuie sa platim astfel de taxe.. nu stiu ce putem invata din asta si daca totusi invatam ceva.. pana la sfarsitul vietii oricum nu le mai putem folosi iar cei ce stiu povestea oricum nu asculta. un lucru e clar: omenirea nu-si face temele, dar vine la scoala chiar si cu lectia neinvatata.
ce norocoasa sunt ca nu te-am gasit.. de azi, nici nu te mai caut. prefer sa-mi petrec viata lamentandu-ma de omul de langa mine decat sa te gasesc si apoi sa te pierd. nu veni la mine, nu te vreau si nici nu vreau sa stiu ce existi. la revedere, jumatatea mea. de azi aleg doar jumatatile!

3 Comments:

At miercuri, martie 14, 2007 8:11:00 p.m., Blogger marilena said...

dar e minunata viata !!! In lumea asta, trebuie sa avem "lumea noastra..."

 
At sâmbătă, martie 17, 2007 7:17:00 p.m., Blogger Roxana said...

wow! cate ai spus dintr-o data...
nu stiu nici ce anume sa "comentez", nu voi spune ca viata e frumoasa,nu. Viata e multa. Atat. Multa. E material didactic. Nu cred in jumatati, ti-am mai zis, imi place sa ma gandesc la sufletul meu ca la un hotel ca la o casa cu multe incaperi, ma las locuita de suflete. Cred ca toti facem asta mai mult sau mai putin constient. Lasa-ti sufletul sa intre in osmoza cu toate sufletele. Bucura-te!

 
At sâmbătă, martie 17, 2007 9:18:00 p.m., Blogger diana said...

nu stiu de ce lumea crede ca nu ma bucur de nimic... ma bucur de mai multe lucruri decat spun... dar, "oamenii fericiti nu scriu pe blog",nu?.. nu ma intalnesc zilnic cu fericiri debordant despre care mertia sa vorbesc.. in perioada asta a vietii mele am ales sa epuizez o alta latura.. poate va urma si iubirea, si primavara, etc la un moment dat.. cine stie..
acum ma bucur de viata altfel..

 

Trimiteți un comentariu

<< Home